>
Entree- & Parkeerkaarten bestellen/reserveren
Menu

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen.
Indien je vraag hier niet tussen staat of hiermee niet beantwoord is, neem dan contact met ons op.

Kan ik reserveren voor entree op het park?

Je kan je entree- & parkeerkaarten alvast bestellen/reserveren. Hierdoor ben je verzekerd van komst op het park. https://www.duinoord.nl/20/entreekaarten-bestellen

Wij willen niet gebruik maken van het all-in concept, kan dat?

Dit is niet mogelijk, je kunt enkel gebruik maken van het all-in concept.

Kan ik een bepaalde tijd reserveren voor een activiteit?

Reserveren voor een activiteit is niet mogelijk, er wordt gebruik gemaakt van een wachtrij. Wachttijden zijn per dag verschillend. 

Kan ik reserveren voor een zitplaats?

Alleen de zalen voor groepen vanaf 40 personen kunnen worden gereserveerd, losse zitplaatsen zijn niet mogelijk. 

Mogen kinderen alleen het park op?

Er moet verplicht iemand van 18+ aanwezig zijn op het park, die zich verantwoordelijk stelt.

Kunnen wij groepskorting krijgen?

Wij bieden voor al onze gasten de hoogste korting en dus de laagste prijs ongeacht het aantal.

Zijn huisdieren toegestaan op het park?

Huisdieren zijn niet toegestaan op ons park.                                            

Zijn er nog bepaalde activiteiten waar ik iets voor mee moet nemen?

Bij het klimbos moet je beschikken over stevige, dichte schoenen en indien nodig een sporthoofddoek. 

Wij hebben online entreekaarten gekocht, maar nu is er een persoon ziek of een persoon komt later, wat nu?

Je kunt met de online entreekaart naar de receptie (ingang van gereserveerde zalen) gaan en uitleggen wat er aan de hand is. Bij de receptie kun je dan geld terug krijgen voor diegene die ziek is of losse kaartjes krijgen voor diegene die later komt.

Ik heb net een online entreekaart/cadeaubon gekocht en het bedrag is wel afgeschreven, maar heb hem nog steeds niet binnen.

De bank heeft goedkeuring nodig tot afschrijven, dit duurt in enkele gevallen een aantal minuten. Zodra dit proces is voltooid worden de entreekaarten toegezonden. Indien de entreekaarten uitblijven dient u contact op te nemen. 

Mijn kind is te klein/jong, mag hij/zij klimmen?

Kinderen mogen met betrekking tot veiligheid dan niet klimmen, zij moeten vanuit de keuringsinstantie en verzekeraar aan beide eisen voldoen. 

Kan ik het park tussentijds verlaten?

Ja, bij de receptie kun je een stempel bemachtigen. Met deze stempel heb je wederom toegang tot het park voor de betreffende dag.  

Hebben jullie allergenenvrije producten op het park?

Ja, hiervoor verwijs ik je naar de allergeneninformatie

Wanneer is het wat rustiger op het park?

Op de Paarse dagen(woensdag- en vrijdagmiddag) is het over het algemeen rustig. 

Ik heb al vaak geklommen. Moet ik dan toch vooraan beginnen?

Ja, je dient bij baan 1 te beginnen, tenzij je tegen betaling een pas aanschaft. Wanneer je in het huidige jaar van aankoop nog een keer naar Duinoord komt hoef je niet meer vooraan te beginnen. De pas geeft aan dat je vaker hebt geklommen en de instructiefilm hebt bekeken. 

Uiteraard dien je wel aan te sluiten bij de ingang van het klimbos, en geeft het géén recht op voorrang. 

Voor het aanmaken van een pas dien je een pasfoto bij je te hebben. 

Hoelang is mijn online entreekaart/cadeaubon/klimbospasje geldig?

De geldigheid staat aangegeven op de entreekaart/het klimbospasje.

Cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig.

Zijn er kluisjes aanwezig op het park?

Ja, bij de receptie kun je tegen betaling van €5,00 borg een sleutel bemachtigen. De kluisjes bevinden zich bij het klimbos. 

Bij inlevering van de sleutel krijg je de borg terug. 

Verkopen jullie abonnementen?

Wij verkopen geen abonnementen.