Duinoord.nl maakt gebruik van cookies om je beter van dienst te zijn. Door op de knop 'Cookies accepteren' te klikken of door verder te gaan op onze website, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies.

>
Entree- & Parkeerkaarten bestellen/reserveren
Menu

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen.
Indien je vraag hier niet tussen staat of hiermee niet beantwoord is, neem dan contact met ons op.

Kan ik reserveren voor entree op het park?

Je kan je entree- & parkeerkaarten alvast bestellen/reserveren. Hierdoor ben je verzekerd van komst op het park. https://www.duinoord.nl/20/entreekaarten-bestellen

Wij willen niet gebruik maken van het all-in concept, kan dat?

Dit is niet mogelijk, je kunt enkel gebruik maken van het all-in concept.

Kan ik een bepaalde tijd reserveren voor een activiteit?

Reserveren voor een activiteit is niet mogelijk, er wordt gebruik gemaakt van een wachtrij. Wachttijden zijn per dag verschillend. 

Kan ik reserveren voor een zitplaats?

Alleen de zalen (binnen), loungebanken en barbanken (buiten + alleen op Groene en Paarse dagen mogelijk) kan je reserveren. Deze vindt je bij de entree- & parkeerkaarten bestellen/reserveren bij stap 4 van 5.

Nieuw vanaf 2023: Op reserveer je eigen picknick feesttafel (dit is alleen mogelijk op paarse dagen)

 

Mogen kinderen alleen het park op?

Er moet verplicht iemand van 18+ aanwezig zijn op het park, die zich verantwoordelijk stelt. Diegene betaalt ook gewoon het reguliere tarief.

Kunnen wij groepskorting krijgen?

Wij bieden voor al onze gasten de hoogste korting en dus de laagste prijs, ongeacht het aantal.

Zijn huisdieren toegestaan op het park?

Huisdieren zijn niet toegestaan op ons park.                                            

Zijn er nog bepaalde activiteiten waar ik iets voor mee moet nemen?

Bij het klimbos moet je beschikken over stevige, dichte schoenen en indien nodig een sporthoofddoek. 

Wij hebben online entreekaarten gekocht, maar nu is er een persoon ziek wat nu?

Je kunt met de online entreekaart naar de ingang gaan en uitleggen wat er aan de hand is. Dit verrekenen we op de dag zelf waardoor je geld terug krijgt.  Let op dit geld niet voor de gehele reservering.

Ik heb net een online entreekaart/cadeaubon gekocht en het bedrag is wel afgeschreven, maar heb hem nog steeds niet binnen.

De bank heeft goedkeuring nodig tot afschrijven, dit duurt in enkele gevallen een aantal minuten. Zodra dit proces is voltooid worden de entreekaarten toegezonden. Indien de entreekaarten uitblijven dient u contact op te nemen dit kan via de mail. info@duinoord.nl

Mijn kind is te klein/jong, mag hij/zij klimmen?

Kinderen mogen in verband met veiligheid dan niet klimmen, zij moeten vanuit de keuringsinstantie en verzekeraar aan beide eisen (minimaal 7 jaarleeftijd en 1,30 meter) voldoen. 

Kan ik het park tussentijds verlaten?

Ja, bij de receptie kun je een stempel bemachtigen. Met deze stempel heb je wederom toegang tot het park voor de betreffende dag.  

Hebben jullie allergenenvrije producten op het park?

Ja, hiervoor verwijs ik je naar de allergeneninformatie

Wanneer is het wat rustiger op het park?

Op de Paarse dagen(woensdag- en vrijdagmiddag) is het over het algemeen rustig. 

Ik heb al vaak geklommen. Moet ik dan toch vooraan beginnen?

Ja, per leeftijd hebben we een maximale route waar je mag beginnen:

7 & 8 jaar route 1

9 jaar route 2a

10 jaar route 2b

11 jaar route 3

12 jaar route 4a

13 jaar route 4b

14 jaar en ouder  en klimervaring route 5

Tenzij je tegen betaling een klim-pas aanschaft. Wanneer je in het huidige jaar van aankoop nog een keer naar Duinoord komt hoef je niet meer vooraan te beginnen. De klim-pas geeft aan dat je vaker hebt geklommen en de instructiefilm hebt bekeken. 

Uiteraard dien je wel aan te sluiten bij de ingang van het klimbos, en geeft het géén recht op voorrang. 

Voor het aanmaken van een klim-pas dien je een pasfoto bij je te hebben. 

Hoelang is mijn online entreekaart/cadeaubon/klimbospasje geldig?

De geldigheid staat aangegeven op de entreekaart/het klimbospasje.

Cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig.

Zijn er kluisjes aanwezig op het park?

Ja, bij het klimbos kun je een €2,00 euro munt in het kluisje doen waardoor de sleutel vrij komt. Na het terug brengen van de sleutel ontvang je de €2,00 euro munt retour. 

Verkopen jullie abonnementen?

Wij verkopen geen abonnementen.

Kan ik ook busvervoer bestellen?

Ja via onze partners, vanderwougroep en brabantexpres.  

Annuleren met slecht weer

Kan ik kostelooos annuleren met slecht weer?

 

Helaas is het niet mogelijk om kosteloos te annuleren met slecht weer.

Mocht je er voor kiezen om met slecht weer niet te komen, dan kun je het beste kiezen om de entreekaarten op de dag zelf bij de kassa te betalen.

De parkeerkaarten en eventueel lounge- en barbanken moet gelijk via de website betaald worden. Dit bedrag ben je kwijt mocht je niet komen.

Reservering verplaatsen

Kan ik mijn reservering verplaatsen naar een andere datum?

Helaas is het niet mogelijk om de reservering te verplaatsen naar een andere datum dan de door jullie gekozen datum.

We hebben een entreekaart gekocht maar er komen personen later wat nu?

Je kunt met de online entreekaart naar de ingang gaan en aangeven dat er personen later komen. Deze personen kunnen de zelfde QR-code gebruiken om het park te betreden, stuur deze daarom ook door naar de personen die later komen.

Hoge temperaturen

Bij temperaturen van 35 graden of meer, sluiten wij het park. Je ontvangt hiervoor een mail. We kunnen de tickets dan verplaatsen naar een andere datum.

Zijn er mindervalide parkeerplaatsen?

Wij hebben verschillende mindervalide parkeerplaatsen. Wil je hier genruik van maken die je ook een parkeerticket te kopen en op de dag zelf bij de verkeersregelaar aan te geven dat je hier wilt parkeren. Zei wijzen je dan de weg.